2008-02-05

Karneval på dagis -  Karneval u vrticu

image427image428image429image430image431

Kommentarer:

1 Patricia Klinteberg:

skriven

Ha en riktigt bra tisdagskväll! ♥

2 Andrea:

skriven

Så otroligt fin hon är.
Många hälsningar och kramar!
Andrea (Heidis mamma)

3 Renata:

skriven

Jedva sam docekala slike!
Magi je odradila i taj zadatak,ali kolac je kako vidim najinteresantniji.
Magi ti si BEST!

4 Charlottes mamma:

skriven

Hej. Vill bara säga jag läser hela tiden din blogg.Men ofta orkar jag inte skriva... Så duktig du är, jag har ännu inte lärt mig lägga in foton, men tid kommer väl. Så härlig flicka och hennes syster. Nej livet blir aldrig detsamma. Jag känner mig just nu väldigt låg och orkar dåligt. Tror även vädret lite spelar in, men mest oron och att man bara väntar - väntar och vågar inte tänka mer än en dag i taget..., Gläds med dig..Allt verkar gå bra med er flickar...Kramar Gunvor..Vi kämpar på...och orkar lite till bara våra barn o k...

5 Mona:

skriven

Hej på er! Jag vet inte om ni minns mig Mona, vi kom in i Lund aug 06, nån vecka efter Annika o Erik.. Jag såg er ofta med er underbara Magdalena..Men vågade inte prata eftersom allt var så laddat för oss o andra.. Jag följer er här vi er fina blogg och det är underbart att läsa att Magdalena mår så bra o är så vacker flicka. Önskar er alla glädje o lycka! Ha det så bra! KRAMAR Mona Jönsson Ängelholm

6 Mona igen:

skriven

glömde skriva att min son heter Rasmus och har B-cells Lymfom. Hälsa Familjen! Kram Mona

7 Anonym:

skriven

Dragi kumovi!
Slike su super. Magdalena je prekrasna. Hvala bogu da je sve iza Vas.Vole Vas va?i kumovi.

8 Anonym:

skriven

Så fin hon är i sin klänning :-)Kram

9 Renata Ruda:

skriven

slucajno sam naisla na ovaj blog ( preko bloga steline mame) i prvo sam se obradovala kad sam vidila prekrasnu klincezu-princezu magdalenu u svedskoj a procitavsi da boluje od leukemije osmijeh se sam zamrznuo na licu. saljem vam puno zagrljaja podrske iz göteborga od mene i mog sina adriana a maloj klincezi saljemo tonu vibri ozdravilica uz zelje da sto prije bude dobro.

10 Jessica ( Ryans mamma):

skriven

Gud vad gullig hon är i sin klänning! Ett riktigt charmtroll..:)
Hoppas allt är väl med henne..kram

11 Elisabet Roslund:

skriven

Vilka söta flickor!

12 Ana from skola:

skriven

Hej, cure su preslatke, moje male princeze...
I mi smo u skoli imali maskare, ja sam bila droktorica, ha,ha
Ajde ekipo pa se cujemo!!

Puno vam pusa saljem!! :-)

Kommentera här: