2008-12-14

TVÅ ÅR UTAN SARA

14 december för två år sedan avled Sara på sjukhuset i Lund. Hon hade leukemi AML och kämpade mycket hela tiden men tyvärr fick hon återfall efter fjärde behandling och allt gick så snabbt.

Sara var en söt och glad tjej. Jag ska glömma aldrig hennes leende när jag bussade med henne i köket. Hon tyckte så mycket när man gömde sig och sedan visar sig åt henne. Jag gjorde det alltid när hon var i köket och åt mat. Hon har underbara föräldrar som kämpade tillsammans med henne. Mina tankar är hos dem idag.

Lilla ängel Sara du vet att du lever i mina tankar varje dag och där ska du leva alltid. Jag hoppas att du har det bra uppe i himmelen och att du leker med andra änglar som du lekte med oss när vi var tillsammans. Vi saknar dig mycket och tänker på dig varje dag.

Vi träffas igen lilla vän det vet du.

 

Mer om lilla Sara kan ni läsa i Arkiv här på bloggen under rubrik december 2007 och december 2006.

Alla ni som vill hjälpa cancersjuka barn besök den här adressen http://www.barncancerfonden.se/1705

DVIJE GODINE BEZ SARE

14 decembra prije dvije godine Sara je umrla u bolnici u Lundu i izgubila borbu protiv leukemije.

Vise o Sari mozete procitati ovdje na blogu u Arhivi pod naslovima December 2007 i December 2006

Kommentarer:

1 Therése:

skriven

God Jul till hela familjen från en som följer er fina blogg. Hoppas att Magdalena mår bra.



Kram!

Kommentera här: