2007-09-13

Igår kväll fick Magdalena feber 38,5 igen, men detta gången var det pga. vattkoppor som visade sig på hennes rygg. Hon var lite ledsen inatt med idag är hon pigg och glad igen och vattkoppor finns mer och mer på hennes kropp.

image361image362image364

image363

Sinoc je Magdalena ponovo imala temperaturu 38,5, ali ovaj put uzrok temperaturi su vodene kozice koje su izbile na njenom tjelu, najvise po ledima. Budila se cesce nocas i bila tuzna ali danas je ponovo vesela iako je vodenih kozica sve vise i vise po njenom tijelu.

image359

Kommentarer:

1 Karolina m Felicia:

skriven

Hmm skönt ändå att det kom nu o inte när hon va "dålig" i cancern!
Tack för din tanke, klart vi kämpar på :-)
Kramar

2 Ally:

skriven

Znaci sada su ti obje kuci :)) ajde proci ce i to i sve ce biti po starom:). Kako ti je na poslu, prodje li ti vrijeme brze sada kada radis, ili ti nedostaje ono kad si bila kuci s djevojcicama..
Pusa

3 Sandra:

skriven

Draga Danijela,
Slučajno sam nai?la na Va? komentar ostavljen jo? u sedmom mjesecu na jednom od Stelinih blogova. Kako ih ima nekoliko koje su napavili Tinini prijatelji i vr?njaci zaboravim ih pogledati jer sam najče?će na onom kojeg sama pi?em. Uglavnom kada sam vidjela va?u adresu prepoznala sam o kome se radi jer Va? blog pratim već du?e vrijeme, a za njega sam saznala preko Allison s kojom se i ja dopisujem.
ZAdjne slike Magdalena s vodenim kozicama su me naravno odmah podsjetile kad je Stela imala tu bolest i kako joj je Tina sa ?tapićem za u?i i s nekom bijelomtekućinom mazala tu točkicu po točkicu, a Stelica je drhturila jer joj je bilo hladno. A u?as.
Eto, samo da znate da sam pročitala Va?e riječi, tu sam često i dođit i Vi k nama.
Lijepi pozdrav
Sandra, Stelina mama

Kommentera här: