2007-05-12 Gratis på födelsedagen lilla Sara !

Letters pink Glitters # 229781Letters pink Glitters # 211240Letters pink Glitters # 206723Letters pink Glitters # 211240
image187

Hoppas idag blir en dag fylld med solsken och glädje, skratt och kärlek uppe i himmelen.

Du lever i våra tankar. Vi älskar dig. Vi saknar dig.

Puss och kram från Barbara, Magdalena, Danijela och Robert

152641-137
152641-139152641-138

Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket saknar jag dig.


Sretan ti rodendan Sara!
Danas je Sari tek drugi rodendan a nje vise nema medu nama. Nemogu pronaci rijeci kojima bi opisala koliko mi nedostaje i kako mi je tesko danas kad umjesto poklona za drugi rodendan saljem buket cvijeca na njen grob. Boze zasto je zivot tako nepravedan??
Draga Sara ti znas da si u nasim srcima i mislima i tu ces zauvijek ostati.
Puno te volimo, neopisivo nam nedostajes mali andele...
Miscellaneous Images # 212327Cartoon Glitters # 212476

Kommentarer:

1 Ally:

skriven

Iako djevojčicu Saru ne znam, u mislima sam s njom i njenim roditeljima. Prenesi moje misli njenim roditeljima ako ih cujes.

Poljupci iz Splita

2 Charlottes mamma:

skriven

Ville bara säga - vi kämpar på - mitt i allt. Du som jag. Vi gör allt för våra barn..Våra liv..????Har glömt det vanliga livet... Bäst så ----- Kramar från Charlottes mamma - Charlotte lever livet..En på Barncancerfondens möte i helgen frågade --Var bor Charlotte???....Ja hon lever livet ---det får hon för mig......Jag försöker göra hennes liv så bra som möjligt mitt i allt - kan ju aldrig förstå
hur hon har det ...Så söta dina flickor är...vi hörs..tänker på dig och dina underbara flickor....Varför blev det så. Får försöka mitt i alla denna berg
- och dalbana försöka, förstå meningen förstå med allt....Vi hörs, många kramar från Charlottes trötta mamma....

3 Katja (Millas mamma):

skriven

Lilla Sara var livet och ljuset. Så glad och öppen och orädd unge. Jag tänket också mycket på henne.

Kommentera här: