2007-08-28

image342image343image344image345image346

Kommentarer:

1 Ujo:

skriven

Draga Magi!
Nakon dulje vremena evo opet pisem ja srce mi puno radosti jer sam ipak docekao dan da osjetim toplinu malog i ispacenog Andela. Nemogu opisati veselje kada sam te uzeo nakon toliko vremena i osjetio tvoje malo napaceno tijelo. Ipak sam docekao to i ni u jednom trenutku nisam gubio nadu iako je okrutna bolest bila napala tvoje malo tjelo. Dragi moji iako ste tako daleko i niste sa nama znajte da ste u nasim srsima i zelji da smo bar malo skupa. Nikada necu zaboraviti Vas ulazak i zaprepastenje da ste dosli bar malo podjeliti veselja samnom. Znam daljina i sve ali kako bi moje srce bilo sretno kada bi opet mogli biti sa nama za drugo veselje i ako je bol u srcu sto nemoze biti jos netko, a posebice Vi koji ste mi posebno dragi. Nadam se da opet nece proci puno vremena da budemo skupa pa dan dva nije vazno ali da bar malo provedemo zajedno covjek se nada, a kada postoji nada dobije se i snaga za novi zivot. Nadam se da ste pobjedili, a kako Vam je bilo ta samo Vi znate nije ni meni bilo lako, a mogu misliti onda kako je bilo Vama. Znajte samo da mislim na Vas i da vas voli Vas Ujo. Pusa svima!

Kommentera här: