2008-02-24

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAGDALENA - SRETAN TI RODENDAN MAGDALENA

image450image451

Kommentarer:

1 Ally:

skriven

Evo nakon dva tjedna se lak?e di?e. Sve nas bila pokosila gripa.

Na?oj Megici od srca ?elimo obilje najljep?ih ?elja za rođendan. I moj Jope 26.02. slavi 9.. to su nase dvije Ribice..

Veliki i topli pozdrav iz Splita

2 Jessica ( Ryans mamma):

skriven

vilken fin tårta du fick!! Stort GRATTIS i efterskott!! Hurra hurra hurra!!
Kram Jessica

3 Irena:

skriven

Cure ba? ste mi slatke!!!
Pusa svima!!!

4 Elisabet Roslund:

skriven

Grattis !!!!!!! Hoppas du fick en kul födelsedag. Du ser ut att vara nöjd med tårtan och det kan jag förstå!
Kram/Elisabet

5 enika36:

skriven

Sretan ti rodjendan Megi! Pozdrav i roditeljima danas sam slucajno naletjela na vas blog,voljela bi kad bi bili u kontaktu imam nazalost i ja iskustva s leukemijom tipa AML a opet na srecu sve je dobro završilo. Veliki pozdrav iz Medjimurja, a Megi velika pusa za rodjendan od mene i mojih cura.

6 enika36:

skriven

Danijela,hvala na posjeti i komentaru na blogu tu je moja e-mail adresa, pa ako nije problem javi se e-mailom jer je to jako duga priča sa na sreću sretnim završetkom sad više nije ni remisija jer je prošlo 12 godina, posljednja kontrola je bila u prosincu 2007.g i svi su nalazi uredu inače radi se o mojoj sestri koja tada još nije bila punoljetna a kako nam je mama baš u to vrijeme rodila brata ja sam bila ta koja je s njom bila 8 mjeseci u bolnici ali o detaljima više preko e-maila ili ako imaš msn javi adresu ili me tamo pronađi adresa je [email protected]. A kako život uvijek nešto novo sprema da nam ne bi bilo prelijepo i moja je jedna curica bolesna ali na sreću ne tako i to od rođenja sa mjesec dana bila je na prvoj operaciji i od onda do danas na još pet i sad se upravo spremamo na jednu inače one su blizanke a ona je rođena kao drugi bllizanac bila je puno slabija od sestre ali i o tome detaljnije na e-mailu ili msn-u. Veliki pozdrav i samo puno snage i vjere i sve će biti u redu. Pusa Megi!!jadranka

7 Sandra, Stelina mama:

skriven

Pa Megi i Barbara su blizu s ročkasima.
Ja sam za svoj peti rođendan dobila bracu.
Ali uranio je 30 min pa mu se ipak pi?e 7.10., a da se rodio u ponoć bilo bi zgodno..
Puno pusa curama slavljenicama..
Danijeli lijepi pozdravi.
Sandra

8 Karro:

skriven

Stort grattis i efterskott!
Och en stor kram

9 Charlottes mamma:

skriven

´Så duktig du är på att skriva och lägga in foton. Hoppas hinna lär mig lägga in foton någon gång. Så fina flickor, tänk så underbart att din flicka fick leva,,, och önskar er allt gott med de fina flickorna. Kram Gunvor...vi kämpar på...

Kommentera här: