2008-02-21

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BARBARA - SRETAN TI RODENDAN BARBARA

image439image438

Kommentarer:

1 sanna:

skriven

Ett stort GRATTIS på födelsedagen..ha en UNDERBAR DAG......

2 sanna:

skriven

glömde skriva ..vilken tårta...:-)

3 irena i ana:

skriven

S R E T A N
T I
R O Đ E N D A N

B A R B Y!!!!!

Joj kako lipu tortu ima?!!! Lijep provod za rođendan i sve najbolje u ?ivotu zele ti Ana, Bokan, Vikica i Irena!!! Pusa svima, a najvece curama!!!!

4 Karro:

skriven

Grattis!
Kram

5 Sandra, Stelina mama:

skriven

Od srca ?elim Barbari sretan 7. rođendan,
torta je predivna.
Pogledala sam i slikice Magdalene - preslatka je.
Lijepi pozdrav Danijela od Sandre

6 dijana:

skriven

slike su prelije...samo mogu da kazem svaka cast sto ovako lijepo pises i od srca...znam da nije lako..znaj da si puno hraabra...nastavi ovako i znaj da nisi sama...

7 lidija:

skriven

procitala sam vasu pricu i sa vama ponovo prozivela ono sto sam prosle godine sa mojom cerkicom AML samo tri slova koja ti promene ceo zivot koja ti otvore sirom vrata pakla zelim puno da vas pozdravim i saljem vam puno poljubaca.Mi smo na odrzavanju do kraja avgusta a onda ponovo me obuzima strah

Kommentera här: