2007-10-06

image375image376image377image378

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Draga Danijela,
Va? blog je u mojim favoritesima, uz Petrin i Anjin blog i svakodnevno sve obiđem. To mi je kao da smo se vidjele i ispričale. Nekako mi osmisli dan. Lijepo je biti ovako u kontaktu s ljudima koji se međusobno razumiju i poma?u. Va?e su djevojčice prekrasne. I od srca se nadam da se nikada vi?e neće vratiti te?ki dani Magdalenine bolesti. Vjerujem da je to iza nje i iza vas svih.
Lijepi Vam pozdrav Danijela i hvala ?to dolazite k mojoj Stelici.
Sandra, Stelina mama

2 Alli:

skriven

Ej, draga:)
sta si Magdaleni nesto puno pricala pa je zabolila glavica:))))
Puno , puno toplih pozdrava i poljubaca svima

3 Karolina o Felicia:

skriven

Kram på er också :-)

4 Sandra:

skriven

Hvala draga Danijela,
da Tina zaista ima dobre prijatelje,
oni su svi jako voljeli Stelicu i uvijek su
ju zvali mala Tina jer su njih dvije bile tako
slične. Djeca su jako iskrena i ne srame se svojih osjećaja. Nadam se da nikada neće zaboraviti Stelicu koja je njih sve voljela.
Pozdrav,
Sandra, Stelina mama

5 Alli:

skriven

Hay Danci,

samo da vas pozdravim. dosla vidjeti ima li stogod nova napisanoga:)) pusa iz Splita

6 Anonym:

skriven

E sad je vec proslo puno vremena kako si nesto napisala, pa eto sam kao i malo zabrinuta. Toplo se nadam da je kod vas sve u redu...

pusa iz Splita

7 Sandra:

skriven

Da, i ja se kao i Allison već brinem gdje ste nam...
Je li sve u redu?
Sandra, Stelina mama

Kommentera här: