2007-03-06 Tisdag

Magdalena har kommit hem från sjukhuset igår. Hon är pigg och glad igen. Nu börjar hon krypa mer och mer. Man få inte ta paus och sätta sig om hon är vaken, då protesterar hon direkt. Barbara är så glad att lilla syster äntligen få sova hemma. Dom lekte, dansade och skrattade hela tiden igår.

Det är så fint att se henne utan sondslang och utan CVK.

Jag bara hoppas att det blir lite längre tid utan sjukhuset nu, och utan infektioner som hon kan få lät och då måste hon bli inlagd på sjukhuset att få medicin för samma.

Det är så fint att ha henne hemma och se dom två glada efter allt som vi gick genom i sista tiden??.

 

 

Magdalena je jucer dosla kuci iz bolnice. Ponovo je vesela i nasmijana. Polako se uci puzati pa je u pokretu cijelo vrijeme i nesta novo istrazuje. Stalno nesta izvodi i trazi paznju, a ako slucajno primjeti da sjednemo i posvetimo se necem drugome odmah se buni i vice. Barbara je presretna sto Magdalena napokon moze spavati kod kuce. Jucer su se cjelo vrijeme igrale, plesale i smijale. Tako je ljepo vidjeti ih skupa, vidjeti Magi bez sonde i CVK (cjevcica koju je imala operiranu za dobivanje kemoterapija, ljekova i vadenje krvi).

Iskreno se nadam da cemo moci biti duzi period svi skupa kod kuce a ne odvojeni i u bolnici. Nadam se da Magi nece uskoro dobiti neku infekciju ili bakteriju u tjelu zbog koje mora lezati u bolnici i primati ljekove za istu.

Tako je ljepo imati ju kod kuce i vidjeti ih tako sretne i vesele nakon svega sto smo prosli u posljednje vrijeme....

Kommentarer:

1 Renata:

skriven

Kako je lijepo procitati da ste svi opet zajedno!!!
Vidimo se uskoro!

2 Bebino srce:

skriven

Draga Magdalena,

od mojih jo? nitko ni ne zna da pi?em o Petrici na blogu. Meni je, kao ?to ste i vi rekli, lak?e kad nekome pričam o tome, jednostavno izbacim iz sebe. Rekla sam ako netko i pročita od poznatih nije me briga. Jer ovako se moram praviti hrabra, kako je sve u redu a nije u redu. Ne mo?e? pre?aliti smrt djeteta tek tako. Bilo je devet mjeseci u tebi, i poslije toga mjeseca dana smo ?ivjeli s njom, bdjeli i isčekivali. Imala je mjesec i pet dana kad je umrla. Pri rođenju su joj ustanovili srčanu manu, hipoplastično srce ili Blue baby kako su tamo je zvali. Nije imala razvijenu lijevu stranu srca. Uspjeli smo je prebaciti iz Splita za Zagreb, a zatim i u Munchen. NO ni sve to ?to su oni uspjeli napraviti nije bilo dovoljno. Zna? kako onda sve to ide, tu je mu? i sin ( 8 godina), svi te gledaju i promatraju. Pričam i ?ivim kao da ni?ta se nije desilo a sve radi njih, jer kad bi ja klonila imam osjećaj da bi se sve rasulo. Ovako sjednem navečer kad oni zaspu, i pi?em blog i plačem jer me nitko ne vidi. Vrtim u mislima za?to je moralo tako biti i jesam li mogla ?ta napraviti pa bi moja Petrica bila sa nama. Ona je umrla na mojim rukama a da ja nisam ni primjetila. Ja sam mislila da se najela i zaspala kao i svaki drugi dan prije tog dana. Ta bol mi je non stop u grudima i kad se dobro isplačem bude lak?e neko vrijeme. I dobro si rekla da te ponekad nerviraju savjeti i utjehe onih koji nikad to neće shvatiti. Sve to ?to sam i ja vidjela u toj Klinici, svu tu djecu i ?to ih čeka kroz ?ivot. Pa i moja bebica da je pre?ivjela jo? bi je čekalo tri operacije i transplatacija srca. Kakav bi bio njen ?ivot, kad je već na početku prepuna o?iljaka. Bilo jei puno na?ih ljudi s kojima sam u kontaktu i s njima pro?ivljavam njihove svakodnevne bitke i probleme s njihovom djecom i odlaske u bolnicu. Znam koliko im je te?ko i na trenutke se uhvatim kako ka?em Hvala ti Bo?e ?to si nju spasio muka. Nama jeste te?ko ali barem ona ne pati vi?e.

I onda pročita? kao ?to sam ja pročitala za tvoju curicu i shvati? da je ?ivot zeznut, da ne zna? ?to te čeka sutra. Shvati? da samo borbom mo?e? ne?to promijeniti. Jer najla?e se prepustiti i čekati. Ja sam sretna jer znam da smo u trenucima kad smo trebali zaista napravili sve ?to se moglo pa i vi?e od toga za na?u kćerkicu i borili se za nju. Kao ?to si se ti borila i jo? se bori? za svoju djevojčicu. I to je jedini pravi način i ne smije se predati nikada. I kad je najte?e uvijek ima netko tko te mo?e razumjeti i mo?da čak i pomoći. Kao ?to su tvoje riječi utjehe ubla?ile moju bol pa makar i na kratko.

Lijep pozdrav iz Splita i puno poljubaca tvojim curicama

Allison

3 Ana:

skriven

Puno vas pozdravljam.
Nadam se da se drzite i da ste sad svi dobro.
Puno vam pusa saljem, pa vam se opet javim.

4 Allison:

skriven

Draga Danijela,
Sve to ide na dane, malo kise pa malo sunca, ali bitno je da se ide naprijed. Danas sam malo vise vremena provela na tvojoj stranici. Imas slatke curice. I lijepo je da su napokon skupa. Tesko je djeci objasniti neke stvari. Tako i moj sincic (8 god) jos uvijek pita za seku i vidim na njemu neke promjene. Valjda ga djeca u skoli podsjete i pitaju za nju pa mu bude tesko. Danas je bila akcija za zakladu Ane Rukavine i ja i suprug smo otisli i dali krv za te pretrage. Sjetila sam se i tebe i tvoje kcerkice. Nadam se da joj nece trebati ali eto ako zatreba mozda budemo mi koji cemo odgovarati, nikad se ne zna. I drago mi je sto sam naisla na tvoju stranicu.

Lijep pozdrav

5 Ally:

skriven

Draga Danijela,

Ima li ?to nova? Nadam se da je Magdalena dobro i da u?iva u igri sa svojom sekicom!

Puno lijepih pozdrava iz Splita

6 Ally:

skriven

Draga Danijela,
upravo sam bila napisala i to dosta toga na blogu pa sam ne?to krivo pritisnula i sve nestalo. Poku?at ću opet večeras. Ovo je samo da ti se javim i ka?em da ste i vi meni u mislima i da se nadam najboljemu. Iako ja nisam neki molitelj ali među prijateljima imam časnih sestara kojima sam rekla da se pomole za mene, sad sam ih zamolila da i Vas uključe u to. Tebi je na neki način puno te?e nego meni jer tvoja borba traje i svaki sat ti se čini u i?ćekivanju puno puno du?i. Ja ti ?elim da ima? puno snage i strpljenja za izdr?ati sve to.

Ally

7 Ally:

skriven

Draga Danijela,

?ivot pred nas stavlja puno puta neočekivane stvari, ali nikad se ne nada? ovakvima kao ?to su nas zadesila. Petrica je meni bila 5 trudnoća. Prije sina sam imala dva spontana ( dvije curice) pa onda uspjela donijeti njega , pa opet jedan spontani I eto Petrica. Sad mi je 35 godina I premda mu? spominje da bi poku?ao da za koju godinu probamo opet mene je iskreno strah. Prvo jer te?ko podnosim trudnoće a drugo meni bi tada bilo kojih 38 godina I ako ispadne dobro, hoću li imati snage I ?ivaca za to dijete jer iako se ne osjećam starom vrijeme čini svoje. A opet s druge strane nisam sigurna da bi to dijete ispunilo prazninu koju je ostavila Petra. Mu? sad pretjerano pazi na sina I time ga dosta sputava, ja ga razumijem da se sada jo? vi?e boji za njega ali time mu ne čini dobro pa eto ako se ne usudim na jo? jednu trudnoću mo?da bi mogli prisvojiti koje dijete iz doma. I tako ima toliko djece bez roditelja. Ali sve je to mo?da. A za normalan ?ivot treba imati snage. Jedna od mojih prijateljica časnih mi je rekla da Bog takve stvari ne daje onima koji nemaju snage za to izdr?ati. Ipak ja bi volila ako je tako da nemam snage pa bi moja curica bila ovdje. No ko smo mi da biramo, ?ivot ti samo servira pa kako se snađe?.
Ja znam koliko ti je te?ko I koliko strepi? za Magdalenicu. Znam kako sam ja zurila non stop u aparate, trzala se na svaki alarm, gledala da li di?e I nikad nisam znala kad dodjem na kliniku je li ?iva. Osjećala sam se ba? bespomoćno I jedino ?to sam mogla je dr?ati je na rukama, tepati joj I maziti je. Lako je pričati drugima, sigurna sam da bi se 98 % njih prepalo, prepustilo sa?aljevanju, a ne uhvatilo u borbu kao ti. Ja znam da je meni lak?e jedino sa te strane ?to znam da smo za kćerkicu napravilo sve ?to se moglo pa čak I vi?e od toga I da je bilo 1% ?anse da pre?ivi ona bi bila tu.
Topli pozdrav

moj mail ako ti zatreba

[email protected]

8 Anonym:

skriven

Draga Danijela,

za ovaj blagdan bit ce te u nasim mislima i srcima.
Sretan Vam Uskrs

9 buko:

skriven

drage mame i ja sam izgubila bebu prije 6 mj. imala je srčanu manu hipoplastično lijevo srce i suženje aorte. iz splita smo otisli za zagreb a iz zagreba za linz.beba je preživila tešku operaciju a umrla je na kateterizaciji kada je imao samo 56 dana. upoznala sam dolje mnogo nasih ljudi i održavam kontakt s nima. svi smo mi jednaki kad smo u istoj situaciji.

pozdrav

[email protected]

Kommentera här: