2007-02-14

Magdalena var idag på vanlig kontroll här i Växjö och alt var bra med henne. Det bästa som hände idag är att dom har tagit ut sonden och Magdalena sliper ha den i lilla näsan. Hon ätter mycket bättre nu och ikväll gapade hon hela tiden som hon brukar när hon vill äta eller dricka. Det var så roligt att hon ville smaka allt som vi äter och väntade vad blir nästa på bordet.
Gode God vad fin känsla att se henne pigg och glad nu efter allt som hon gick genom sista sex månader. Jag kan inte tro att vi har kommit så långt och att vi är hemma tillsammans varje dag. Att man kan planera lite vanligt istället att packa väskor för sjukhuset hela tiden.
Det är stor glädje i vårt hus, fast vi fattar inte riktig detta nu, jag i alla fall. Visa stunder tänker jag att jag drömde allt detta som vi gick genom sista sex månader och sedan menar jag att detta nu är en dröm. Hon är så aktivt och varje dag händer något nytt med henne.
Jag är så räd att sjukdomen kommer tillbacka och tar denna glädje ifrån oss igen. Jag tror att man kan aldrig slappna av  som man kunde innan.

Oj vad saknar jag lilla Sara nu! Jag drömde henne föra natt, drömde att vi träffades och dom var friska båda två, vi skrattade och lekte med våra flickor. Jag tänker så många gånger hur planerade vi med Annika och Erik att vi ska ha det när våra flickor bli bättre och vi få gå hem från sjukhuset. Oh vad blev jag ledsen när jag vaknades och uppfattade att allt var bara dröm, dröm som jag önskar med hela mitt hjärta att det är verklighet.
Lilla Sara jag tänker på dig, saknar dig så mycket, men jag vet att du är glad i himmelen och skrattar som du skrattade åt mig när vi träffades sista gången…..

152641-98152641-97152641-96152641-95

Magdalena je danas bila na kontroli ovdje u nasoj bolnici i sve je uredu s nalazima. Najbolje sto se danas dogodilo je to da su Magdaleni napokon izvadili sondu i da vise nema cjevcice u nosu koja neprestano podsjeca na bolest s kojom se morala suociti. U zadnja dva dana jako ljepo jede sama ali flasicu i dalje nece ni da vidi ako voda nije u njoj pa ju ni neprisiljavamo na nju. Veceras je bila tako smijesna, zjevala je cijelo vrijeme sto sad radi kad je gladna ili zedna. Sve sto se jelo morala je i ona probati i samo je pratila sta ce tko staviti na stol da nesta nepropusti. Boze kako je ljepo vidjeti ju sretnu, bez sonde u nosu. Gledati ju kako slatko jede i veseli se sto smo svi skupa a i mi s njom znajuci sta je sve prosla u zadnjih sest mjeseci i koliko je lose bila. Barbaru je dovoljno samo da vidi, odmah se smije i sva se ukoci od dragosti. Barbara ju toliko voli i mazi da joj puno puta moram reci da ju pusti na miru, da ju nestisce toliko kad ju ljubi jel se Magi ponekad rasplace od tolike ljubavi… Toliko toga se uci iz dana u dan, toliko veselja unosi u nas dom, zajedno s nasom Barbarom.
Kako se covjek brzo navikne da joj je sad bolje, da se neizmjenjujemo tko ce kad spavati u bolnici a tko kod kuce, da nema onih pakovanja stvari za bolnicu iz dana u dan, nervoze, straha kakva ce biti kad ju ugledam kad udem u bolnicku sobu, plakanja iz dana u dan i svega ruznoga sto smo svi skupa propatili u zadnjih sest mjeseci….
Puno puta me uhvati strah da ce me netko probuditi iz sna i da cu ju oped morati gledati tuznu, bolesnu, a oped cesto pomislim kad ju sad gledam da je sve sto nam se izdesavalo u posljednjih sest mjeseci bio samo ruzan san koji nikad vise necu morati sanjati…..

Neopisivo sam sretna ali me stalno proganja osjecaj tuge sto nema vise meni tako dragih osoba medu nama, koje su se do jucer borile isto kao i nasa Magi. Jedna od njih koja mi strasno fali je mala Sara koja mi je toliko prirasla srcu. Nocas sam sanjala da smo se sreli s njima i da su ona i Magi ozdravile, da se svi skupa smijemo i veselimo, igramo s nasim curicama. Koliko mi samo puta prode kroz glavu kako smo planirali s Annikom i Erikom sta cemo sve radit i gdje se sastajat cim one budu pustene iz bolnice. Uvijek me isto boli kad se produdim i shvatim da je sve samo san, da male Sare vise nema.
Draga Sara nisi vise s nama ali znam da si sretna u raju s malim andelima i da se smjeskas kao sto si se smjeskala zadnji put kad sam te srela….


Kommentarer:

1 nata:

skriven

Evo prije posla da malo pogledam stranicu i bas sam se obradovala;sonde vise nema!!!Sada je konacno slobodna!Bas sam sretna zbog vas!!!

2 Inger Jalkeskog:

skriven

Jag är så glad för Er och Magdalenas skull, hoppas ni får fortsätta att vara lyckliga och utan oro för framtiden. Många Kramar från Inger J

3 Ujo:

skriven

Dragi moji!
Da ljepo je cuti ljepu vijest i vidjeti sestre skupa pogotovo ljepi osmjeh Barbare. Hvala dragome Bogu i Gospi da je sve dobro ali isto tako negdje covjek cuje ljepu vjest, a negdje tuznu no valjda smo tu da se nosimo i sa dobrim i sa zlim. Kazu isto tako kako bi bilo da je sve dobro pa i jesmo mozda zato na kusnji zivota. Draga Magi budi hrabra znas da smo svi uz tebe i uz tvoju seku i roditelje i biti ce mo dok zivimo. Neka te dragi Andeli prate kroz tvoj teski pocetak zivota a Gospa neka ti da snagu za sve. Sve Vas skupa od srca pozdravlja i Voli Va? ujo Mirko.

4 Kata:

skriven

Neopisivo sam sretna i radosna da je nasa Magi dobro. Pusa velika Andele mali! Pozdrav seki i tvojim roditeljima! Kata

5 Kata:

skriven

Tako mi je drago da si odgovorila na moju poruku jer nemam bas priliku cesto na internet. Tvoj br. tel. sam nasla na intern.jos na pocetku svega ali nisam zelila ometati u teskim trenutcima. Nadam se da ste dobro i da je Magi dobro. Kata

6 sanna:

skriven

Underbart att höra att er dotter mår bra... vårt liv är oehört skört..allt kan vända på en dag. Vi borde alla lära oss att inte ta saker för givet..det vi har idag kanske inte finns i morgon..ta väl hand om varandra och NJUT...kram

7 Ujo:

skriven

Bog Magi Bog Popovici moji!
Hvala Bogu dragome da je konacno prosao dio patnje i bola i da je nasa Magi dobro kao i njena seka tako vedrog i ljepog osmjeha. Znajte da sam sa Vama i da mislim na Vas, a dragi Bog će providiti i biti će sve dobro. Sve Vas Voli i od srca pozdravlja Vas ujo Mirko.

Kommentera här: