Mama,mama!!! Mamma,mamma!!!

Cartoon Glitters # 192571

Magdalena är pigg och glad idag. Sist som hon lärde sig och har sagt till mig är ordet ?mamma?. Jag är så stolt och glad att min lilla flicka kallar mig mamma!!!
Hennes värde er på väg upp och vi kunde åka hem idag om hon inte har problem med maten. Hon kan inte ta tillräckligt mängd mat i sig och då behöver hon lite drop på naten istället.
Hoppas att idag bli det bättre och hon kommer hem imorgon.

152641-41


152641-40


152641-39


152641-38



Probudili su nas oko pola devet jutros. Magi je kao i uvjek odmah pocela s pricom i igrom. Toliko je aktivna u posljednje vrijeme da ju se nesmije ostaviti ni sekunde samu. Ako ju stavim da spava a ona to nece digne se i sjedi. Za nju nepostoji nesta sto se nesmije, kad god joj kazem da nesmije nesta dirat, stavljat u usta ili slicno, samo me pogleda nasmije se i radi po svom.
Za mene je ovo jutro posebno jel me moja mala curica stalno zove mamma, sto nije radila do sad, bar ne dok sam ja s njom. Najvise zove tatu i kad je kraj nje i kad nije.
Kad je pocela vikati mama, ja sam se pocela smijati a ona sva sretna sto je privukla paznju nastavila vikati mama,mama.
Najsmjesnije mi je bilo kad se u jednom trenutku pocela hvatati za glavu (sto obicno radi kad ju pitamo dali ju boli glava i jel joj dosta svega) i vikati mama, kao da mi daje do znanja da ju boli glava ili mi je htjela dati do znanja da joj je dosta i mene i svega.

Magdalenini nalazi su sve bolji i mozda ce sutra ici kuci. Trenutno imamo problema s primanjem hranje posto joj stomacic nemoze zadrzati hranu pa povrati svaki dan a po noci mora primati infuziju da bi dobila potrebnu tekucinu koju nemoze nadoknaditi zbog povracanja.

Kommentarer:

1 branka:

skriven

MALA LJEPOTICA DRAGO MI JE DA SI BOLJE SUNCE MALO POZDRAV ZA BARBARU A I VAS DVOJE BRANKA

2 Ujo:

skriven

Andele mali! Kako je ljepo znati da ti je bolje i tvojima je sigurno puno lakse da dragi Bog da, da konacno prestane ta patnja, a tko zna mozda je to sve kusnja ljuckoga zivota. Molimo se, a i moliti ce mo se da ovo sve prije prestane i da konacno mozemo picati o ljepim stvarima i vedroj buducnosti. Uvjek u mislima sa tobom i tvojim roditeljima voli Vas Vas ujo.

Kommentera här: