Krv iz nosa za dobro jutro!!! NÄSBLOD IGEN!!!

Morgonen började vi med kraftig näsblod!!!

Magdalena har sovit rätt bra i natt . Det var mycket jobbigt morgon for henne efter hon fick näs blod igen. På eftermiddag grät hon mycket eftersom hon hade ont i magen pga. diare och hon blev blekare eftersom hon mår illa hela tiden. Man kunde inte lugna henne på någon sett och det var så svårt att titta hur kämpar hon och skriker och samtidigt man vett att kan inte hjälpa henne mycket. På kvällen fick hon morfin att kunna lugna sig och sova eftersom hon var vaken nästan hela dan .


Magdalena je dosta dobro spavala, nije bilo povracanja niti proljeva. Oko osam sati ujutro dosle su sestre da joj izvade krv i prikljuce ljekove koje dobiva svaki dan direktno u venu.
Kao i uvjek probudila se kad je osjetila da se nesto desava oko nje. Pocela se odmah smijati i privlaciti njihovu paznju sto joj uvijek ide od ruke.
Kako bi bilo kad nebi nesta poslo kako netreba odmah ujutro. Ponovo nemogu izvaditi krv iz cjevcice ugradene na prsima pa su joj ubrizgali lijek koji pomaze pri zacepljenju iste.
Odmah znamo da cemo kasniti s davanjem lijekova, a sto je najgore i s rezultatima krvi koji su jako vazni pogotovo ovih dana kad se Magi neosjeca bas najbolje, povraca i cesto krvari.
Treba cekat nalaze da bi se vidjelo dali treba dobiti trombocite koji su dosta niski u posljednje vrijeme ili mozda krv posto ni taj nalaz nije bas sjajan.
Oko devet sati Magi je kihnula a iz nosa je pocela spricati krv.
Nakon desetak minuta krenuli smo na odjel uho-grlo-nos da bi joj ugurali vatu s lijekovima koji bi trebali zaustaviti krvarenje i usput pregledati dali je samo nos u pitanju.
Magi je bila presretna kad je izasla iz sobe jel je to za nju pravi dozivljaj da vidi nesta drugo i novo.
Nazalost veselju je brzo dosao kraj i bilo je vrijeme za to odvratno cackanje po nosu i ugurivanje vatice sto dublje u nosnicu (lijeva nosnica).
Magdalena je toliko plakala i odupirala se da sam mislila da ce mi ispasti iz ruku a sto je najgore krv je i dalje spricala pa su morali odmah mjenjati vaticu jel je ispadala van.
Kad su bili gotovi rekli su nam da sacekamo vani dvadesetak minuta da vidimo hoce li prestati curiti.
Uzasan je osjecaj kad si na hodniku s krvavim djetetom a ljudi prolaze i zgrozeno gledaju, prave face itd. pitam se kako bi reagirali da znaju uzrok tog krvarenja i naziv bolesti koju ima moja mala curica. Magi je svima mahala, cudila se svemu sto vidi a ja sam htjela da sto prije odemo u njenu sobu jel je ljudi bilo sve vise i vise koji su cekali na pregled. Grozan je osjecaj straha koji me uhvati svaki put kad su joj nalazi niski i kad je najosjetljivija za sve infekcije pa samo hocu da ju sklonim i sakrijem od svih da joj se nebi sta desilo .
Prvo smo sjedile u jednoj cekaoni dok se nije pocelo skupljati sve vise ljudi unutra, zatim smo otisle u drugu u kojoj je bio isti slucaj i na kraju smo sjedile u hodniku a ja sam budno pazila da se nestvara velika guzva oko nje.
Oko pola jedanaest sam ih pitala da idem s njom na nas odjel da joj mogu uzeti krv da bi se znalo koliki su joj niski trombociti i dali treba dobiti iste.
Kad smo napokon bile u sobi prestala je ona napetost i strah od susreta s ljudima na hodnicima zbog prenosenja virusa i infekcija na moju Magi.
Sestre su uspjele izvaditi krv, prikopcale su joj ljekove a kad su isti bili gotovi dali su joj odmah trombocite bez obzira na nalaz krvi da nebi doslo do nepotrebnih krvarenja.
Svaki put me uhvati ista tuga jel moram bjezati od svih i svega i nikad se nemogu opustiti, samo se nadam da cemo pobjediti ovu bolest i da ce tome brzo doci kraj.

Magdalena je poslijepodne dobila ponovo mucninu, proljev a vjerovatno i bolove pa je stalno plakala.
Posto ju nista nije moglo smiriti navece su joj dali morfij da joj ublaze muke!!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Halo seko i ekipa!
Evo ja vam pi?em iz ?kole s informatike!
Kako ste vi?
Je li sve u redu, da li ima ?ta novo?
Ajd javi kad ne?to sazna?!
Puno vam pusa ?aljem! Sve vas puno volimo i uz vas smo! Nadamo se da će sve biti u redu!

2 Adrijana Pavlicevic:

skriven

Hoi Seko i ostale
Evo ja taman na poslu i citam sta se kod vad dogada, ko svaki dan.
Pa da isprobam vec jednom nesta napisat. Danas nam nije sef tu, pa da iskoristim priliku vam se javit.
Kod nas ti se situatica opet popravila. Cula si da nam je Jakov imo Virusa nekagoga pa je bijo skoro tjdan dana u bolnici na pregledanje, ali mu je sada puno bolje. To mi je najgore bile, nonstop to cekanje na nalaze i neznas sta mu je.
Ti mi se nedaj i svaka ti cast za ovu stranicu.
Poljubi mi Angela malog i recijoj da je prava cura i da se dalje neda. A Barbaru mi jako zagrli i cmokniju od mene.
Veliki pozdrav i pusa od DANE

3 Ujo:

skriven

Kako doci ovdje procitati sto pisete a ne javiti se, da nije odmah bilo lako ni pisati udes procitas i pomislis Boze zasto sve ovo ali kada nebi bilo ali. Kako je lijepo vidjeti da se pomalo okupljamo ovdje oko nase Magi iako smo daleko ali smo se skupili jedno po jedno i dolazimi i pokusavamo djeliti bol sa nasima. Dragi moji znajte da je Vas ujo sa Vama i da misli na Vas i da Vas sve Voli. Maloj Magi saljem veliku Pusu ne kao ujo jos vise iako nisam osjetio tvoju toplinu znaj da si kraj mene kao i svi vi moju necasi i necajkinje. Valjda ce dragi Bog providiti i smanjti patnju mojim dragim Popovićima znajte samo jedno da Vas VOLI i da je u mislima sa Vama Va? Ujo. Gospa draga neka Vas sve čuva i da neka Vam da snagu da sve izdrzite.

Kommentera här: